Αγαπητέ κύριε / Αγαπητή κυρία,
Σας ευχαριστούμε για την υπογραφή της Σύμβασης Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης μέσω Παρόχου.
Για να ξεκινήσετε να χρησιμοποιείτε την υπηρεσία, προχωρήστε στην ενεργοποίησή της, ακολουθώντας κατά σειρά τα παρακάτω βήματα:
Βήμα 1: Προχωρήστε στην Υποβολή Εξουσιοδότησης Πιστοποιημένου Παρόχου PROSVASIS στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://www.aade.gr, χρησιμοποιώντας τις οδηγίες που θα βρείτε ΕΔΩ.
Βήμα 2: Ειδοποιήστε μας για την υποβολή της εξουσιοδότησης και του ΑΦΜ σας, αποστέλλοντας email στην ηλεκτρονική διεύθυνση
Η αποδοχή της εξουσιοδότησης είναι απαραίτητη για την εκτέλεση του επόμενου βήματος (θα ειδοποιηθείτε σχετικά, για την αποδοχή της εξουσιοδότησης, με τη λήψη μηνύματος από την Α.Α.Δ.Ε.).
Βήμα 3: Μετά την αποδοχή της εξουσιοδότησης από μέρους της PROSVASIS, προχωρήστε στην Υποβολή Δήλωσης Αποκλειστικής Έκδοσης Στοιχείων μέσω Παρόχου, στα myDATA, στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://www1.aade.gr/saadeapps2/bookkeeper-web https://www1.aade.gr/saadeapps2/bookkeeper-web https://www1.aade.gr/saadeapps2/bookkeeper-web https://www1.aade.gr/saadeapps2/bookkeeper-web, χρησιμοποιώντας τις οδηγίες που θα βρείτε ΕΔΩ.
Χρήσιμες Πληροφορίες για την ορθή συμπλήρωση της Δήλωσης Αποκλειστικής Έκδοσης Στοιχείων μέσω Παρόχου:
- Ημ. έναρξης απ. έκδοσης: ......
- Ημ. σύναψης σύμβασης: ......
- Ημ. έναρξης ισχύος: ......
- Επιλογή Λογισμικού: PROSVASIS ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕΒΕ PROSVASIS GO EINVOICING
ΠΡΟΣΟΧΗ! Η Υποβολή Εξουσιοδότησης (Βήμα 2), η Υποβολή Δήλωσης Αποκλειστικής Έκδοσης (Βήμα 3) καθώς και η εξόφληση της υπηρεσίας, θα πρέπει να έχουν ολοκληρωθεί εντός 10 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία σύναψη της σύμβασης.
Βήμα 4: Ειδοποιήστε μας για την υποβολή της Δήλωσης Αποκλειστικής Έκδοσης Στοιχείων μέσω Παρόχου στα myDATA, αποστέλλοντας email στη διεύθυνση
Βήμα 5: Καταθέστε το συνολικό ποσό της υπηρεσίας ή το ποσό ΦΠΑ αν προμηθεύεστε την υπηρεσία μέσω voucher, με έμβασμα στους τραπεζικούς λογαριασμούς της PROSVASIS και αποστείλτε το αποδεικτικό κατάθεσης στο email
EUROBANK: GR87 0260 1800 0009 5020 0104 470 (Δικαιούχος: PROSVASIS ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕΒΕ)
ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ: GR76 0110 1220 0000 1224 7022 127 (Δικαιούχος: PROSVASIS AEBE)
ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ: GR38 0171 5610 0065 6110 6971 998 (Δικαιούχος: PROSVASIS ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕΒΕ)
ALPHA BANK: GR19 0140 1370 1370 0200 2014 155 (Δικαιούχος: PROSVASIS NEW ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ SA)
Βήμα 6: Με την ολοκλήρωση της πληρωμής, η διαδικασία ενεργοποίησης έχει ολοκληρωθεί. Θα σας αποσταλεί email με τα κλειδιά Παρόχου και οδηγίες παραμετροποίησης Παρόχου, η οποία θα πρέπει να γίνει στην εγκατάστασή σας.
Επικοινωνήστε με τον συνεργάτη σας με σκοπό την παραμετροποίηση και έναρξη χρήσης της υπηρεσίας.
ΠΡΟΣΟΧΗ! Η Υποβολή Εξουσιοδότησης (Βήμα 2), η Υποβολή Δήλωσης Αποκλειστικής Έκδοσης (Βήμα 4) καθώς και η εξόφληση της υπηρεσίας, θα πρέπει να έχουν ολοκληρωθεί εντός 10 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία σύναψη της σύμβασης. Σε διαφορετική περίπτωση, η διαδικασία θα πρέπει να επαναληφθεί από την αρχή.
Για οποιαδήποτε επιπλέον πληροφορία μπορείτε να αποστείλετε email στην ηλεκτρονική διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Σας ευχαριστούμε που επιλέξατε την Υπηρεσία Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης PROSVASIS GO EINVOICING!
Με εκτίμηση,
Η Oμάδα της SOFTONE Prosvasis