- Παναγιώτης Ραγγος
- Μέσα σε ένα δυσμενές και συνεχώς μεταβαλλόμενο οικονομικό περιβάλλον, ο Έλληνας επιχειρηματίας για να αναδείξει την επιχείρηση του στην αγορά, έχει την ανάγκη άμεσων και υπεύθυνων πληροφοριών. Το γραφείο μας παρέχει υπηρεσίες σε θέματα φορολογίας, λογιστικής και εργατικών από το 1996 στα Πατήσια, επί της οδού Τσίλλερ 46-48 σε μισθωμένο χώρο, στη συνέχεια στην Θεοτόκη 9 στα Άνω Πατήσια σε ιδιόκτητο χώρο. Δίνουμε έμφαση στις ιδιαιτερότητες του κάθε πελάτη, διαπιστώνουμε τις ανάγκες του και χρησιμοποιώντας την εμπειρία μας δίνουμε λύσεις. Με βασικά εργαλεία τη διαρκή ενημέρωση σε θέματα ευρύτερου φορολογικού και οικονομικού ενδιαφέροντος και την αξιοποίηση της σύγχρονης τεχνολογίας, και με όπλο την πάνω από 20 έτη εμπειρία σε όλα τα είδη των επιχειρήσεων και με κύρια χαρακτηριστικά την υπευθυνότητα και την αξιοπιστία, το γραφείο μας έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη των πελατών του προσφέροντας τους ασφάλεια και σιγουριά. Eίτε είστε ελεύθερος επαγγελματίας ή εταιρεία που ψάχνει για ένα γενικό λογιστή ή σύμβουλο φορολογικών, ή για τις υπηρεσίες ελέγχου που να ανταποκρίνονται στις νόμιμες απαιτήσεις, έχετε έρθει στο σωστό μέρος και θα θέλαμε να σας γνωρίσουμε.
- Λογιστικές & Φορολογικές Υπηρεσίες
- Υπηρεσίες εσωτερικού ελέγχου
- Εργατικά - Ασφαλιστικά
- Αθανάσιος Στάμου
- Ο Αθανάσιος Β. Στάμου είναι απόφοιτος του Λεοντείου Λυκείου Πατησίων και της Νομικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών. Διαθέτει Μεταπτυχιακό τίτλο (LL.M) στο Ποινικό Δίκαιο και την Εγκληματολογία από το University of Kent και στο Διεθνές Εμπορικό Δίκαιο από το University of Northumbria. Διατελεί μέλος της ELSA “European Law Students Association” , Kent Law Clinic, του National Critical Lawyers Group και της Ένωσης Ελλήνων Νομικών. Δικηγόρος Αθηνών από το 2006 με αποκλειστική ενασχόληση στον τομέα του Ποινικού Δικαίου και του Δικαίου των Αλλοδαπών ασκεί μάχιμη Δικηγορία με καθημερινή παρουσία στα Ποινικά ακροατήρια όλης της επικράτειας. Αναλαμβάνει την Διεκπεραίωση κάθε φύσεως Ποινικής υποθέσεως και διαχειρίζεται ζητήματα Διοικητικού Δικαίου που προκύπτουν από το Μεταναστευτικό Δίκαιο. Παρέχει Συμβουλευτική Δικηγορία σε εμπορικές εταιρίες και Δικηγορικά Γραφεία για ζητήματα φορολογικού Ποινικού Δικαίου.
- Νομικές Υπηρεσίες
- Ποινικό Δίκαιο
- Δίκαιο Αλλοδαπών
- Διοικητικό Δίκαιο
- F-Secure
- Cyber security excellence since 1988 F‑Secure has led the cyber security industry for more than 30 years. Via our award-winning consumer products and approximately 200 service provider partners, we protect around 30 million people around the world. In a demerger completed on 30 June 2022, F‑Secure separated from WithSecure group, and a new consumer security company was born. Quick facts about F‑Secure Founded in 1988 Over 500 employees Listed on NASDAQ OMX Helsinki Offices in Europe, North America and Asia Pacific Revenue of €111 million and adjusted EBITA of €43.9 million (39.6%) in 2022 Around 30 million subscribers protected by award-winning security and privacy products Products sold to consumers through approximately 200 communication service providers, retailers, banks, insurance companies and directly through online stores after the Lookout Life acquisition
- F-Secure Total
- F-Secure Internet Security
- F-Secure VPN
- F‑Secure ID Protection
- WithSecure Business Suite
- WithSecure Elements
- Softone Prosvasis
- ‘’Η Prosvasis ΑΕΒΕ ιδρύθηκε το 2005 και είναι μία από τις πιο σημαντικές ελληνικές εταιρείες πληροφορικής, με εξειδίκευση στην παροχή ολοκληρωμένων λύσεων λογισμικού και υπηρεσιών εκπαίδευσης για λογιστικά και φοροτεχνικά γραφεία. Στο δυναμικό της εταιρείας συγκαταλέγονται διακεκριμένα στελέχη με εξειδικευμένη τεχνογνωσία και πολυετή πείρα, που έχουν συμβάλλει αποφασιστικά στη διαμόρφωση των εξελίξεων του κλάδου τα τελευταία 20 χρόνια. H εταιρεία συνδυάζει τρεις τομείς δραστηριοποίησης, στοχεύοντας στη συνολική εξυπηρέτηση και υποστήριξη των αναγκών του διευρυμένου πελατολογίου της (+4,500 πελάτες). Η PROSVASIS αναπτύσσει και διαθέτει την εξειδικευμένη λύση λογισμικού “Prosvasis Business Suite”. Με πλούσια λειτουργικότητα και ισχυρά εργαλεία, η λύση της PROSVASIS αυτοματοποιεί το σύνολο των εργασιών των λογιστών και των οργανωμένων λογιστικών γραφείων, καλύπτοντας πλήρως όλες τις απαιτήσεις λειτουργίας τους. Παράλληλα, η επιστημονική ομάδα της PROSVASIS διοργανώνει εκπαιδευτικά σεμινάρια και ημερίδες για επίκαιρα θέματα, δίνοντας έγκυρες απαντήσεις σε ζητήματα του λογιστικού και φοροτεχνικού πλαισίου.
- Softone GO
- Softone Accounting Suite
- Softone myCloud
- Softone Ergani
- PROSVASIS GO eInvoicing
- Softone
- Η SOFTONE ιδρύθηκε το 2002 και δραστηριοποιείται στην ανάπτυξη συστημάτων ERP, CRM, cloud υπηρεσιών, εφαρμογών enterprise mobility και λύσεων ηλεκτρονικής τιμολόγησης, έχοντας λάβει πλήθος βραβεύσεων και διακρίσεων για την καινοτομία και την ηγετική της θέση στην αγορά. Με έδρα την Αθήνα, η SOFTONE αναπτύσσει σύγχρονες λύσεις μηχανογράφησης που υποστηρίζουν ιδανικά, τόσο τις ανάγκες μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων, όσο και τις σύνθετες απαιτήσεις μεγαλύτερων εταιρειών. Η SOFTONE δραστηριοποιείται με μεγάλη επιτυχία στην ελληνική και επιλεγμένες διεθνείς αγορές (Κύπρος, Ρουμανία, Βουλγαρία), αριθμώντας ήδη ένα πελατολόγιο που υπερβαίνει τις 32.000 επιχειρήσεις. Μέσα από το ισχυρό δίκτυο των 600 και πλέον εξειδικευμένων συνεργατών της, προσφέρει στους πελάτες της μία σειρά λύσεων λογισμικού, που ενσωματώνουν -σε μία ισχυρή πλατφόρμα- το σύνολο των επιχειρησιακών τους λειτουργιών. Παρουσιάζοντας πρώτη το 2007, σύγχρονες υπηρεσίες μηχανογράφησης βάσει του διεθνούς μοντέλου SaaS (Software as Service), η SOFTONE κατέχει σήμερα την ηγετική θέση στην εγχώρια αγορά cloud ERP, με περισσότερες από 8,500 επιτυχημένες εγκαταστάσεις. Σε επιβράβευση της επιτυχούς της δραστηριοποίησης, το 2016 η SOFTONE έγινε μέλος του Ομίλου Εταιρειών Olympia, ενός εκ των μεγαλύτερων ελληνικών επιχειρηματικών ομίλων, με περισσότερους από 4.000 εργαζόμενους στην Ελλάδα και το εξωτερικό.
- Softone Series 6
- Enterprise Mobillity
- Λογιστικές Εφαρμογές
- E-Commerce
- FinTech
- Διαχείριση Προσωπικού
- Softone Impact
- Πιστοποιημένος Πάροχος Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης Η SOFTONE IMPACT είναι μία από τις πρώτες εταιρείες λογισμικού που έχουν πιστοποιηθεί επίσημα από την Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ), λαμβάνοντας άδεια καταλληλότητας για την ηλεκτρονική διαβίβαση κάθε είδους παραστατικού πώλησης: Β2Β, Β2C και Β2G. Η εταιρεία είναι ο Νο 1 πάροχος Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης στην Ελλάδα, έχοντας συνεργαστεί με έναν μεγάλο αριθμό εταιρειών από την πλειοψηφία των κλάδων της αγοράς. Η υπηρεσία EINVOICING της SOFTONE IMPACT έχει προσαρμοστεί πλήρως στις απαιτήσεις της ΑΑΔΕ αναφορικά με την έκδοση και αυθεντικοποίηση τιμολογίων και στοιχείων λιανικής πώλησης μέσω της χρήσης υπηρεσιών παρόχου ηλεκτρονικής τιμολόγησης. Συνδυάζοντας την ισχυρή τεχνογνωσία της SOFTONE IMPACT στο Cloud με τις πλέον καινοτόμες τεχνολογίες, η πιστοποιημένη υπηρεσία EINVOICING εγγυάται τη real-time διασύνδεση με το σύστημα λογισμικού κάθε επιχείρησης και την πλατφόρμα myDATA, αποστέλλοντας ηλεκτρονικά παραστατικά σε τελικούς λήπτες και την ΑΑΔΕ, τη στιγμή ακριβώς της έκδοσής τους!
- B2B EINVOICING
- B2C EINVOICING
- B2G EINVOICING
- Πληροφοριακός Κόμβος B2G
- Ηλεκτρονικά Τιμολόγια myDATA
- Inter Engineering
- Inter Engineering is a value-added distributor dedicated to the provision of Cyber Security solutions and services internationally. Founded in 1991, with a track record of over 30 years, the company is amongst the most competent players in the market. Operating internationally, our strength lies in our technical expertise, which we use to support our partners and end customers. Inter Engineering is operating through a continuously growing channel of well-educated reselling partners that guarantees customer satisfaction, while long term partnerships with globally leading manufacturers and organizations safeguard the most up to date and efficient solutions. We believe in long term partnerships where all parties strive to mutual benefit and apply this to our relationships with our vendor partners as well as our resellers.
- Endpoint Protection
- Web & Email Security
- Cloud Protection
- Privileged Access Management
- Vulnerability Management
- Endpoint DLP
- Copy Protection
- Email Archiving
- Network Security
- Multifactor Authentication
- Secure File Transfer
- CAC
- Η εταιρία CAC ιδρύθηκε το 1989 με έδρα την Αθήνα. Αντικείμενο της εταιρίας είναι η παροχή ολοκληρωμένων συμβουλευτικών υπηρεσιών και η υλοποίηση έργων τόσο στον Ιδιωτικό όσο και στο Δημόσιο Τομέα. Οι τομείς δραστηριότητας της CAC είναι οι ακόλουθοι: Ανάπτυξη Ολοκληρωμένων και Εξειδικευμένων Λύσεων Πληροφορικής. Εκπόνηση μελετών και Παροχή Συμβουλευτικών Υπηρεσιών σε όλες τις φάσεις ανάπτυξης Ολοκληρωμένων Πληροφοριακών Συστημάτων, όπως επίσης και Σχεδίαση, Ανάπτυξη και Λειτουργία Εξειδικευμένων Συστημάτων Πληροφορικής (Activity – Based Costing, Business Intelligence, Datawarehousing, CRM, e – Business), που βασίζεται σε Προϊόντα λογισμικού κορυφαίων κατασκευαστών και αντίστοιχη τεχνογνωσία των στελεχών της με στόχο την πληρέστερη και σφαιρική κάλυψη των αναγκών των πελατών της.
- GDPR Consulting / Compliance
- DPO (Data Protection Officer) services
- GDPR Auditing Services
- Designing and Implementing Effective Privacy and Security Plans
- ΕΣΠΑ
- Ευρωπαϊκά Προγράμματα
- NEMESIS BI-MIS
- ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ (ISO 9001:2008 , ISO 22000:2005 , ISO 14001 : 2004)
- ΕΠΑΝΑΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ(BPR)
- ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ