academy systems 3 keno

 

   Το δια­δι­κτυα­κό μάρ­κε­τιν­γκ (internet marketing) εί­ναι έ­νας νέ­ος χώ­ρος ε­πι­κοι­νω­νίας, με ι­διαί­τε­ρα ευ­ρη­μα­τι­κές με­θό­δους προ­σέλ­κυ­σης πε­λα­τών, οι ο­ποίες στην πλειο­ψη­φία τους εί­ναι πρω­τό­τυ­πες και α­πό­λυ­τα προ­σαρ­μο­σμέ­νες στη φι­λο­σο­φία της σύγ­χρο­νης η­λεκ­τρο­νι­κής ε­πο­χής.

   Το γε­γο­νός ό­τι ο το­μέ­ας αυ­τός ξε­χω­ρί­ζει για τις δια­φο­ρε­τι­κές με­θό­δους που χρη­σι­μο­ποιεί, ευ­νο­εί τό­σο τις μι­κρές ε­πι­χει­ρή­σεις, οι ο­ποίες μπο­ρούν να εί­ναι πε­ρισ­σό­τε­ρο ευέ­λι­κτες, ό­σο και τις με­γά­λες, οι ο­ποίες μπο­ρούν με με­γα­λύ­τε­ρη ά­νε­ση να ε­φαρ­μό­σουν τέ­τοιες και­νο­το­μίες.

   Το δια­δι­κτυα­κό μάρ­κε­τιν­γκ πα­ρου­σιά­ζει ση­μα­ντι­κές δια­φο­ρές σε σχέ­ση με το πα­ρα­δο­σια­κό μάρ­κε­τιν­γκ, κυ­ρίως ε­πει­δή το δια­δί­κτυο α­φο­ρά προώ­θη­ση έ­να προς έ­να (one-to-one) και ό­χι προώ­θη­ση μέ­σω των μέ­σων μα­ζι­κής ε­νη­μέ­ρω­σης.

  

Μαζική Αποστολή Email / Email Marketing:

emailmarketing     Το email marketing α­νή­κει στην με­γα­λύ­τε­ρη οι­κο­γέ­νεια της ε­πι­στή­μης του marketing και α­φο­ρά την χρή­ση του email, ως μέ­σο, για την προώ­θη­ση και ε­νη­μέ­ρω­ση του α­γο­ρα­στι­κού κοι­νού για τα προϊό­ντα και τις υ­πη­ρε­σίες που προ­σφέ­ρει ο δια­φη­μι­ζό­με­νος.

  Εν ο­λί­γοις, θα μπο­ρού­σα­με να πού­με ό­τι το email marketing εί­ναι η ψη­φια­κή-η­λε­κ­τρο­νι­κή έ­κ­δο­ση της κλα­σ­σι­κής α­λ­λη­λο­γρα­φίας. Αντί να στέ­λ­νου­με δια­φη­μι­στι­κά φυ­λ­λά­δια, ε­πι­στο­λές και κου­πό­νια μέ­σω τα­χυ­δρο­μείου (π.χ. Ε­Λ­ΤΑ), χρη­σι­μο­ποιού­με το email για να με­τα­φέ­ρου­με και να με­τα­δώ­σου­με το ί­διο μή­νυ­μα. Βέ­βαια, με την συ­μ­βα­τι­κή α­λ­λη­λο­γρα­φία εί­ναι ε­ξαι­ρε­τι­κά δύ­σκο­λο να με­τρή­σεις την α­πή­χη­ση (το impact) που θα έ­χουν οι κα­μπά­νιες σου.

   Με το email marketing μπο­ρείς να δεις ε­ξε­λι­γ­μέ­να α­να­λυ­τι­κά στα­τι­στι­κά τα ο­ποία με­τρά­νε ποιος ά­νοι­ξε το email, ποίος το διά­βα­σε, τι μέ­ρα και ώ­ρα και που έ­κα­νε κλίκ.

  • Για μια α­πλή ε­νη­μέ­ρω­ση του κοι­νού ό­πως νέα α­κα­δη­μίας, α­γώ­νες, προ­πο­νή­σεις. κτλ
  • Για σύ­σφι­ξη σχέ­σεων με α­θλη­τές, προ­πο­νη­τές, γο­νείς ό­πως για πα­ρά­δει­γ­μα η α­πο­στο­λή ευ­χα­ρι­στή­ριων κα­ρ­τών τα Χρι­στού­γε­ν­να ή το Πά­σχα.
  • Για συ­μπλή­ρω­ση κά­ποιου ε­ρω­τη­μα­το­λο­γίου.
  • Για την α­πο­στο­λή πρό­σκλη­σης σε κά­ποια ε­κ­δή­λω­ση
  • Για την α­πο­στο­λή newsletters*.

   Στέ­λ­νο­ντας τα­κτι­κά newsletters στους πε­λά­τες μας, που έ­χουν ε­πι­λέ­ξει να τα λα­μ­βά­νουν, στα­θε­ρο­ποιού­με και ε­ν­δυ­να­μώ­νου­με τη σχέ­ση μας μα­ζί τους.

   Οι πε­λά­τες μας ε­μπε­δώ­νουν σι­γά-σι­γά την ε­ται­ρι­κή μας ταυ­τό­τη­τα και μα­θαί­νουν τα προϊό­ντα και τις υ­πη­ρε­σίες μας μέ­σα α­πό μια σχέ­ση ε­μπι­στο­σύ­νης.

Ηλεκτρονικό Διαδικτυακό Περιοδικό/ e-magazine:

emagazine

   Το «Ηλε­κ­τρο­νι­κό Δια­δι­κτυα­κό Πε­ριο­δι­κό» εί­ναι μια ε­ξε­λι­γ­μέ­νη η­λε­κ­τρο­νι­κή έ­κ­δο­ση/πα­ρου­σία­ση, που χρη­σι­μο­ποιεί νέες τε­χνο­λο-γίες ψη­φιο­ποίη­σης δί­νο­ντας μο­να­δι­κές δυ­να­τό­τη­τες marketing.

ΤΕ­ΛΟΣ η ε­κτύ­πω­ση πα­νά­κρι­βων ε­ντύ­πων, πε­ριο­δι­κών!

ΤΕ­ΛΟΣ το πέ­τα­γ­μα του ά­χρη­στου μη δια­τε­θει­μέ­νου τι­ράζ!

Αρκεί έ­νας Υπο­λο­γι­στής, Tablet, Mobile και ο α­να­γνώ­στης σας μπο­ρεί να:

  • Ξε­φυ­λ­λί­σει το η­λε­κ­τρο­νι­κό πε­ριο­δι­κό
  • Να ε­στιά­σει στα ση­μεία του ε­ν­δια­φέ­ρο­ντός του
  • Να δει φω­το­γρα­φίες
  • Να δει Video
  • Να το στεί­λει σε έ­να φί­λο του!


   Δο­κι­μά­στε τώ­ρα τη νέα δια­δρα­στι­κή λύ­ση ψη­φια­κής έ­κ­δο­σης πε­ριο­δι­κών α­πο­κτώ­ντας α­πε­ριό­ρι­στες δυ­να­τό­τη­τες marketing και αυ­ξή­στε την α­να­γνω­σι­μό­τη­τά σας με το χα­μη­λό­τε­ρο κό­στος !!!

Πα­ρα­κά­τω σας πα­ρα­θέ­του­με με­ρι­κές α­πό τις δυ­να­τό­τη­τες που έ­χει το η­λε­κ­τρο­νι­κό έ­ντυ­πο:

  • Άρι­στη ποιό­τη­τα προ­βο­λής του ε­ντύ­που!
  • Προ­σθή­κη βί­ντεο, ή­χου, links μέ­σα σε ο­ποια­δή­πο­τε σε­λί­δα.
  • Δυ­να­τό­τη­τες πα­ρα­με­τρο­ποίη­σης του προ­γρά­μ­μα­τος (ει­κο­νί­δια, γρα­μ­μα­το­σει­ρές, κ.ά.).
  • Προ­σθή­κη foto slide μέ­σα σε ο­ποια­δή­πο­τε σε­λί­δα.

jQuery Scroll Up plugin