12. Δη­μό­σιες Σχέ­σεις

 

PR

"Χρειά­ζο­νται 20 χρό­νια για να κτί­σεις φή­μη και 5 λε­πτά για να την κα­τα­στρέ­ψεις"

Η δια­μόρ­φω­ση της ει­κό­νας της ε­ται­ρίας, η δη­μο­σιό­τη­τα στα ΜΜΕ, η διορ­γά­νω­ση εκ­δη­λώ­σεων (events) και η προ­βο­λή του κοι­νω­νι­κού προ­σώ­που μιας ε­πι­χεί­ρη­σης α­πο­τε­λούν τα μέ­σα για το κτί­σι­μο της ε­ται­ρι­κής της ει­κό­νας και τον σχε­δια­σμό ε­νός ο­λο­κλη­ρω­μέ­νου προ­γράμ­μα­τος Δη­μο­σίων Σχέ­σεων.

Για τη λει­τουρ­γία των Δη­μο­σίων Σχέ­σεων α­παι­τού­νται ει­δι­κές γνώ­σεις για τη δια­μόρ­φω­ση της ε­ται­ρι­κής ει­κό­νας, τή­ρη­ση συ­γκε­κρι­μέ­νων κα­νό­νων και δο­κι­μα­σμέ­νων πρα­κτι­κών.

Εξα­σφα­λί­ζει την πα­ρο­χή α­ντι­κει­με­νι­κής ά­πο­ψης - ο­πτι­κής γω­νίας για τα ε­πι­κοι­νω­νια­κά και ε­πι­χει­ρη­μα­τι­κά ζη­τή­μα­τα, αλ­λά και τις προ­κλή­σεις που α­ντι­με­τω­πί­ζουν οι πε­λά­τες της. Έχει με αυ­τό τον τρό­πο τη δυ­να­τό­τη­τα να τους ο­δη­γή­σει σε α­πο­τε­λε­σμα­τι­κές λύ­σεις.


Μπο­ρεί να δώ­σει μια «φρέ­σκια» ά­πο­ψη σχε­τι­κά με τις ευ­και­ρίες ε­πι­κοι­νω­νίας που μπο­ρεί να έ­χουν οι πε­λά­τες της. Έτσι, συ­νει­σφέ­ρει με νέες ι­δέες που συμ­βάλ­λουν ώ­στε να με­γι­στο­ποιη­θεί η α­πο­τε­λε­σμα­τι­κό­τη­τα των ε­πι­κοι­νω­νια­κών ε­νερ­γειών.

   

jQuery Scroll Up plugin